Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كارگاه تقويت پايه هندسه 3 پايه دوازدهم كنكور كارگاه تقويت پايه هندسه 3 پايه دوازدهم كنكور

آموزشگاه کنکور

كارگاه تقويت پايه هندسه 3 پايه دوازدهم كنكور | بارمان كنكور

آموزشگاه كنكور،كارگاه تقويت پايه هندسه 3 پايه دوازدهم كنكور و آمادگي براي حل تست هاي دشوار در آموزشگاه بارمان كنكور

بارمان كنكور، با برگزاري كلاس هاي آنلاين زنده و ضبط شده، امكان حضور در كلاس را براي همه ي دانش آموزان فراهم مي كند!

.

يكي از دروس ضروري كه دانش آموزان براي كنكور بايد به آن تسلط داشته باشند، هندسه است. اين موضوع مبتني بر رياضي مستلزم درك كاملي از اصول و فرمول هاي هندسي است. با اين حال، بسياري از دانش آموزان با هندسه دست و پنجه نرم مي كنند زيرا مي تواند چالش برانگيز و انتزاعي باشد. اينجاست كه يك كارگاه تخصصي مانند كارگاه هندسه ارائه شده در موسسه بارمان كنكور مي تواند بسيار مفيد باشد.

.

كارگاه هندسه در موسسه بارمان كنكور براي دانش آموزان پايه دوازدهم كه در حال آماده شدن براي كنكور هستند طراحي شده است. تمركز آن بر تقويت مباني هندسه و آماده سازي دانش آموزان براي حل مسائل پيچيده و چالش برانگيز است. اين كارگاه توسط مربيان مجرب و كارآزموده و متخصص در موضوع برگزار مي شود. آنها از روش هاي آموزشي مختلف از جمله وسايل كمك بصري و فعاليت هاي عملي استفاده مي كنند تا تجربه يادگيري را براي دانش آموزان جذاب و موثر كنند.

.

اين كارگاه در سه سطح مبتدي، متوسط ​​و پيشرفته برگزار مي شود. اين به دانش آموزان اجازه مي دهد تا بر اساس دانش و مهارت هاي فعلي خود در هندسه به سطح مناسب بپيوندند. سطح مبتدي با هدف آشنايي دانش آموزان با اصول اوليه هندسه و ايجاد پايه اي قوي براي درك آنها از موضوع است. سطح متوسط ​​عميق تر به موضوع مي پردازد و مفاهيم پيشرفته و تكنيك هاي حل مسئله را پوشش مي دهد. و سطح پيشرفته بر آماده سازي دانش آموزان براي سوالات چالش برانگيز هندسه در كنكور متمركز است.

.

يكي از بزرگترين مزاياي كارگاه هندسه در موسسه بارمان كنكور تمركز بر حل مسائل دشوار است. كنكور به دليل سوالات پيچيده و پيچيده اش شناخته شده است و دانش آموزان بايد مهارت ها و استراتژي هايي را داشته باشند تا با اطمينان به آنها پاسخ دهند. اين كارگاه طيف گسترده اي از مسائل تمريني، از جمله سوالات كنكور گذشته را براي افزايش توانايي حل مسئله در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. اين به دانش آموزان اجازه مي دهد تا خود را با انواع مختلف مسائل آشنا كنند و ياد بگيرند كه چگونه مفاهيمي را كه آموخته اند به طور موثر به كار ببرند.

.

همچنين اين كارگاه امكان شركت در آزمون آزمايشي كنكور را نيز به دانش آموزان مي دهد. اين آزمون‌هاي شبيه‌سازي شده به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه شبيه كنكور واقعي باشند، تجربه‌اي واقع‌بينانه براي دانش‌آموزان فراهم مي‌كنند و به آن‌ها كمك مي‌كنند تا مهارت‌هاي آزمون‌دهي خود را بسازند. سپس نتايج براي شناسايي زمينه‌هايي كه دانش‌آموزان ممكن است به بهبود بيشتر نياز داشته باشند، تجزيه و تحليل مي‌شوند و به آنها كمك مي‌كند تا بر مطالعات خود تمركز كنند و عملكرد خود را بهبود بخشند.

.

در پايان، براي دانش آموزاني كه در ايران براي كنكور آماده مي شوند، داشتن يك پايه قوي در هندسه بسيار مهم است. كارگاه هندسه در موسسه بارمان كنكور ابزار و منابع لازم را براي برتري در اين درس به دانش آموزان ارائه مي دهد و آنها را براي حل مسائل پيچيده و چالش برانگيز كنكور آماده مي كند. دانش آموزان با داشتن مربيان مجرب، برنامه درسي جامع و تمركز بر مشكلات دشوار مي توانند اعتماد به نفس و مهارت هاي لازم براي موفقيت در كنكور و رسيدن به اهداف تحصيلي خود را به دست آورند.

بارمان كنكور، با ارائه ي محتواي آموزشي جذاب و تعاملي، انگيزه ي شما را براي يادگيري افزايش مي دهد!

.

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور(آموزش دروس كنكور):

  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مهندسي برق
  • آموزشگاه كنكور، آموزش تست زني كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم
  • وبينار آموزش رياضي مبحث دامنه و برد توابع
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مهندسي نساجي
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته دكتري پيوسته فيزيك
  • آموزشگاه كنكور،آموزش جامع آمار و احتمال يازدهم كنكور از پايه تا كنكور
  • وبينار آموزش فيزيك مبحث جريان الكتريكي و مدارهاي جريان مستقيم

و صدها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/5/13 ساعت: ۱۶ توسط:academy :